7 Aralık 2015 Pazartesi

pazar6lısı: en tarz kurgu karakterler

Naber blog dünyası?
Biliyorum biliyorum saat on ikiyi gectigi icin pazartesi altilisi oluyor ama.. takılmayalim o kadar :D
Kisa ve öz, konuya geciyorum :-)

1)şibumi'den nicholas hel
Tabiiki siz buna cok şaşırdıniz :D
Adam her türlü ''king'', hatta kings of the king :D
Biricikim :-)

2)millenium serisinden lisbeth
Nicholas nasil king ise bu da queen :-)
4.kitabi da çıkmış :D
Bu seriyi lisedeyken okumuştum.. o zamanlar bir seriye başlayınca bitirirdim.. ah genclik, ah lisbeth.. ne ugrastilar bu kizla yaa..

Yorum cadı'sindan alindi


2)doctor who'dan doctor
9,10 ve 11.doktorlar arasinda gidip geliyorum.. hangisini secsem bilemiyorum :D

3)sırça fanus'tan esther
Ay bu hanimkiz da cok depresif, bir depresif.. ama severim kendisini :-)

4)metal fırtına'dan gökhan
Bu arkadasa da nicholas'in yerli versiyonu diyebiliriz, özellikleri açısından.. yerli distopya diyebiliriz bu seri icin.. bulursanız okuyun.. 3.kitabin basi, aklima geldikce üzer beni.. ah ah ne cektin be gökhan :S
 benim bitirdiğim orkun uçar'inkiydi.. ama burak turna'nin devam ettigi serinin son kitabini da okudum lakin pek hoslanmadim -arayi bos bıraktığım icin galiba-.. ama turna'nin diger kitaplari güzel!

5)peter pan'dan peter pan
Gecenki yazida unutmuşum çocukluk platonikimi :-)
Simdi rafta kitabi var ama okuyamiyorum bir turlu, araya büyük kitaplar giriyor.. bir bos kalamiyorum ki azizim :P

6)düğümlere üfleyen kadınlar'dan madam
Bence o çok güçlü bir kadindi.. biraz arabeskce gelecek belki ama hayat vurdukca güçlenmiş bir karakter oluşturmus ece temelkuran.. kitabi severek lakin uzun sürede okudum.. biraz kadin dayanismasi biraz aşk acısı azıcık da melankoli vardı kitapta.. bazi yerleri heyecanlıydı itiraf etmek gerekirse :-) okumalik güzel bir roman, tarz bir karakter :D

Ekstra tarz: simdi ece'den bahsedince aklima sibel eraslan'in saklı kitap roman/hikayesindeki ana karakter geldi.. o da iyi bir bacımizdir :-) hikayede guzel, daha once okumadığım bir konu üzerineydi itiraf etmem gerekirse..
Iki yazarin fikir dünyasi zit olunca zihnimde ikisini ayni yere koydum :-) eh aklimin çöplükvari olduğunu biliyorsunuz zaten :-)

Sağlıkla, kitapla ve umutla kalın!
_dr.coffee'den sevgilerle
Not:ben yine barış bicakci kitabina basladim :D ve kitap cok acaip guzel :-) barış bıçakcı listemde ikinciliğe oynuyor şimdilik :-)
Birinci tabiki ''herkes herkesle dostmus gibi'' :D

6 yorum:

  1. oo Peter Pan! ufakken az düşlemezdim sağdan ikinci yıldıza gidip uçmayı. bayılırdım Pan'e. ehem, gerçi hâlâ hayali kitap karakterlerine olan tutkum sönmüş değil. :D
    Doctor'lar açısından ben de çoğu an kararsız kalıyorum.
    david'in gidişi, Matt'in vedası şu an Peter'ın da oyunculuğuna bayıldım doğrusu. listenin ilk ikilisi aklıma millennium actress ile nanatsu no taizai (king adlı karakter) serilerinde ki iki animeyi getirdi. dedim Coffe'de mi anime sever yoksa. meğersem baktım bizim yedi ölümcül günah serisindeki tembelliğin günahı olan king ile alakası yokmuş. vede ha pazar, ha pazartesi coffe. ikisi de pazar ile başlıyor. kardeş sayılırlar. ^^
    listen de çok hoşuma gitti açıkçası. okurken bayağı bir keyif aldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cocuk olup peter pan sevmeyenin çocukluğundan suphe ederim :D
      12.doktor'u sevemedim ben, clara da bi gicik geliyor.. o yuzden tv'de rastlastmazsak donup bakmiyorum..
      Butun yazi anime izleyerek gecirdim :D okuldayken hicbisey icin zaman olmuyor.. ama yazin.. ah elric kardeşler ah!! Edward kalbimde bir yara :D
      Senin soylediklerini bilmiyorum ama.. one piece, bleach falan var benim izlediğim :-)
      Yaşasın pazar dostluklari :D
      Okudugun icin tesekkur ederim :-)

      Sil
    2. clara'yı ben de sevemedim, yalnız değilsin coffe.
      doktor ihtiyarlayınca resmen sattı adamı başta. hatta protesto edip bir ara diziye ara vermiştim. sonra doktor kafadar adam yahu, diyerek başamıştım da; FMA efsane seri. :D edward'ın boy takıntısı, al'in abisinin daima yanında olup destek vermesi elimde olsa elric kardeşlere kocaman sarılacağım. ah, tabii roy mustang'ı unutmamak lazım. ^^
      vede ne demek ki, sen o kadar keyifli bir yazı yazınca, okumamak elde değil.

      Sil
    3. Peter de gicik geliyor bana.. iki gicikla 'hayir' dedim diziye :D zaten peter'i onceki oynadigi pompeii'li bolumde de sevmememistim..
      Mustang FMA:brotherhood olan da karizmatik yapilmis, bi de sonlara dogru ve son bolumde iyice tarz yapmışlar :D
      Teşekkürler tekrardan okudgun ve yorum yaptığın icin :-)

      Sil
  2. doktoru ve peterı alıyorum ehehe dıgerlerını henuz okumadım :D 2 gundur vıkıtapa gıremıyoruumm bu aradaaaaaaa :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla tanirsin hepsiniii :-)
      Ay ben de giremiyorum yaa T︵T napsak? Ikinci kanala mi gecsek ;)

      Sil

her kelime benim için değerli..