22 Şubat 2017 Çarşamba

istek parça #17


çok mu çok nostaljikiz :)
ama böyle bir ses tekrar gelmedi ki daha..
_dr.coffee'den sevgilerle

20 Şubat 2017 Pazartesi

Alıntı: sıfır noktasındaki kadın - neval el seddavi

"Hiçbir kadın suçlu değildir. Suçlu olmak için erkek olmak gerekir."

istek parca #16


sabah sabah ben dertlendim siz de dertlenin diye bozkırın tezenesini birakip gidiyorum :)

13 Şubat 2017 Pazartesi

istek parça #15



ilk kez dinledim, sizle de paylaşasım geldi :D :D 
güzel bir pazartesi ve hafta dilerim :) 
sağlıkla, kitapla ve umutla kalın!
_dr.coffee'den sevgilerle

24 Aralık 2016 Cumartesi

istek parça #14


ben bu kadının sesini çok seviyorum.. şarkıyı da seviyorum. ama ne dediğini anlamıyorum :D :D yine de kelimelerin tınısı hoşuma gidiyor.
sakin ve bol çalışmalı bir haftasonu dileğiyle
sağlıkla, kitapla ve umutla kalın!
_dr.coffee'den sevgilerle

5 Aralık 2016 Pazartesi

kargoyla gelen

merhaba millet! demin öteki bloga  saçma salak şeyler yazınca gelip buraya da bu sabahın en mutlu eden şeyini yazayım dedim :)
kargom geldi :D
idefix'in sanal fuarı kampanyasıyla 5 kitap aldım, 4'ü benim :)
aldığım kitaplar
1.bitmeyen kavga-john steinbeck
2.harry potter ve felsefe taşı-j.k.rowling
3.kabil-jose saramago
4.kıyamete bir milyar yıl-strugasky kardeşler -uzun uzun yazmaya üşendim :D-

1.bitmeyen kavga-john steinbeck
bu adamın yazdıklarını beğeniyorum, inşallah bu kitabı da beğenirim.. yazın gazap üzümleri beni bitirdi.. çok güzeldi ve çok realistikti bence.. betimlemeleri direkt insanın aklında canlanıyor.. uzun diye korkmuştu ama güzeldi okuması. umarım bu da güzel olur.

2.harry potter ve felsefe taşı- j.k.rowling
evet hala okumadım ama bir yerden başlıyorum :D sabah biraz baktım güzeldi :) filmden farklı gidiyor.


3.kabil-jose saramago
bu yazarı da seviyorum. körlük, bilinmeyen adaya yolculuk kitaplarını beğendim. görmek kitabına başladım ama hep araya başka şeyler giriyor. kabil ince bir kitap, hemen okunabilir inşallah.. sadece yazarın virgüllü yazması biraz gözümü rahatsız ediyor.

4.kıyamete bir milyar yıl-strugasky kardeşler
daha önce okumadım hiç kitaplarını ama instagramda falan çok reklamını yapıyor yayınevi. inşallah güzeldir. distopik bir şeyler bekliyorum ya hadi bakalım :)

artık ara sıra kitap okuyabiliyorum :) yoldayken ursula k.leguin'in dünyaya orman derler kitabını bitirdim. ondan önce alice- aynanın içinde kitabını bitirdim. sonraaa hakan günday-daha kitabını okuyorum.. okuyabiliyorum yanisi :D :D

sağlıkla, kitapla ve umutla kalın!
_dr.coffee'den sevgilerle

26 Eylül 2016 Pazartesi

istek parça #13

günün müziği


bu bölümü acarak blog formatını müzikli bişi yaptım.. iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum :D
bu ara biraz demoralize olarak dolanıyorum.. okulun ilk günkü heyecanını ikinci günü itinayla öldürdüler :O
bana dua edin de geceyim bu stajı..
bir de dilekce54 gelenekselleşmiş etkinliğini bu sene erkene aldı, belki ilgilenenlerimiz olur diye linkini tam BURAYA biirakıyorum :)
sağlıkla, kitapla ve umutla kalın!
_dr.coffee'den sevgilerle
not:gidiyim de biraz cerrahi çalışayım -dedi ve calışmadı- :P