1 Aralık 2015 Salı

alıntı:frankenstein - marry shelley




'' itiraf etmeliyim ki ne dillerin yapısı ne memleket yasaları ne de diğer ülkelerin siyaseti ilgimi çekiyordu. Çözmeyi arzuladığım yerin ve göğün sırlarıydı.''

_dr.coffee'den sevgilerle
Not: yetişmesi gereken cok ders, okunmasi gereken cok kitap var :P
Not2: balıkcım öldü T︵T ama benim elimde ölmedi.. ama öldü.. arkasından aglamamis olmam üzülmedigim anlamina gelmiyor T︵T bi de yenisini alsam da o olmayacak.. off küçücük balığa bu kadar bağlanmak iyi bir şey değil galiba :/

2 yorum:

  1. frankenstein i da daha okumadım :/
    Allah zihin açıklığı versin!:) su gibi geçesin derslerini inşallah!:)
    yaaaaaa başın sağolsun! ben de sırf bu yüzden hayvan almak istemiyorum, ölünce insan çok kötü oluyo:( ama yaklaşık 1 aydır bizim de bir balığımız var, kızım çok isteyince aldık. anı yaşıyoruz şimdilik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay insallah su gibi gecer :-)
      Guzel bi kitap.. devami yorumu yazinca olsun :D
      Bizim onceki baliga annem bakiyordu, iki yıl yasadi.. bakimini iyi yapmak gerek.. benim sucum biraz da maalesef.. o yuzden vicdan azabi da var bittabii.. ama daha cok ayrildigim icin üzgünüm :(

      Sil

her kelime benim için değerli..