4 Kasım 2015 Çarşamba

Adaptasyon sorunsali

Iyi oglenler cemiyet-i blog
Bana da iyi bi oglen olur umarim.. cunku birazdan farma dersi baslayacak.. ondan once gelip bi fikir danisayim, iki beyin firtinasi yapak dedim..
Sorunumuz yukarida da yazdigi gibi adaptasyon.. yani uyum.. soyle ki ayda bir eve gitmek "zorunda" olan biri olarak ne eve uyabiliyorum ne okula.. ömrüm yollarda yitiyor gibi :/
Eve gidiyorum evdekilere alisamiyorum bi turlu.. iyice yabanvilasmissin diyolar.. buraya geliyorum, odada tek basima sıkılıp olmayacak islerle ugrasiyorum yada hicbir seyle ugrasmiyorum -ki en kotusu bu-.
Maymuna dondum iyice, isyankar rap'ciye baglayacagim diye korkuyorum en sonunda 😵
Ders calisma desen sifir.. hatta buyuk harflerle SIFIR, bi de sayiyla '0'.. kendimi toplarim en kisa zamanda insallah yoksa notumda malum rakam benzeyecek :'(
Kitapta okumuyorum.. okuyamiyorum..

Benzemese de türk kahvesi o :) 

Yazarken icim karardi bee..
Iyi bisilerden bahsedelim.. bu kadar entelektuel yokluk icinde yapabildigim tek sey 'dergi incelemek'..
Dergi isi cok pahali fakat benim cok sevdigim bisi.. bir suru farkli yazi okuyabiliniyor ve yeni seyler de katiyor.. aylik standart aldiklarimin yanina bu ay iki yeni dergi de aldim.. pulbiber dergisi(pd) ve gaia.. ikisi de taze basilmis denebilir.. pd ikinci sayisi.. muhtemelen ilk sayiyi instagram da gormusunuzdur.. feminizm karakterli iki dergi de.. gaia ayrica adindan anlasilacagi gibi cevreci bir dergi.. acikcasi gaia'yi daha cok sevdim.. takibe devam ederim onu internet siteleri de var gaiadergi.com
Ama her dusuncenin karsi tezini bulan zihnim bunlara da bi kulp takiyir elbette.. mukemmel degiller ama kitaplarin yoklugunda idare ediyoruz iste :)
Tabiki dd dergi okuma isini kutuphanelerde de yapabilirsiniz.. ayin ortasinda kutuphaneye gidip dergi okuyan biri olarak hdm butcesel yardimi oluyor hem de ne kadar cok kutuphaneler kullanilirsa o kadar gelisiyor.. bi de kucuk illerde bulunamayan bazi dergiler oralara geliyor ki bu da cokcok onemli!
Sonuc olarak okumamak icin hicbir bahane bulamazsiniz 😇

Saglikla, kitapla ve umutla kalin!
_dr.coffee'den sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her kelime benim için değerli..