16 Kasım 2017 Perşembe

kısaca: gazap üzümleri-john steinbeck

blog için yeni bir bölüm olsun diye düşündüm demin.. böyle eskiden okuyup yazısını yazmadığım kitapları ''kısaca'' başlığı altında toplayayım diyorum :) ilk konuğum da kalbimin tek sahibi john steinbeck 💕


bu kitabı iki yaz önce okumuştum.. uzun ve melankolik bir kitaptı, bitene kadar evin içinde mutsuz mutsuz dolanmıştım, annem kızıyordu madem üzüyor okuma diye :D
kitabın üzücü olması gerçek hayatla dirsek teması olmasından geliyor galiba..
güzel bir kitaptı.. john steinbeck 'in yazdığı bir romana benim kötü bir eleştiri getirme ihtimalim düşüktür.. sadece okumanızı tavsiye ederim :)
kitabı birilerine ödünç verdi annem, geri gelmedi bana.. ne büyük hüzün :/ bir ara alıp gelecek nesillere saklamam lazım :)

24 yorum:

  1. çok iyi kitap bence. baksana bunun bir filmi de var eski siyah beyaz ama çokzeeel :) ayrıca, şahane züğürtler çok eğlenceliydiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdin mi şahane züğürtleri :D
      bitmeyen kavga'nın filmini izledim, güzeldi o. kitabı da güzeldi..

      Sil
  2. Yazardan İnci, Fareler ve İnsanlar'ı okudum. İkisi de birbirinden güzeldi. Bütün kitaplarını okumak istiyorum şimdi. İndirimde yakalarsam alacağım :-)

    YanıtlaSil
  3. Steinbeck'in İnci kitabını okumuştum. Ama pek hatırlamıyorum kitabı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inci de kısa ama güzel bir kitap :)

      Sil
    2. İnci benim çok çok sevdiğim bir romandır Okudum bloguma da yazdım hatta
      Ama ama ama Fareler ve İnsanlar efsanedir bence

      Sil
    3. sevkoz
      bence steinbeck her romanı güzel.. en azından benim okuyup da beğenmediğim romanı olmadı daha :) ve hepsinin yerleri ayrı bende :)
      gazap üzümlerinde dramı anlatış şekli çok yaşanabilir geldi, ben en çok gazap üzümlerini sevdim galiba :)

      Sil
  4. büyük kırmızı üzümleri seviyom, gazap üzümü siyah olanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gazap üzümü diye bir çeşit mi :D :D

      Sil
    2. yok beeeee takılıyoom sanaaa. bak son yazımaaaa booooo :)

      Sil
  5. off çok severim , pek severim :) sevgiler canımcım :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba...Yazarın üslubunu seviyorum ama bu kitabını henüz okuyamadım. Emeğinize sağlık:) Bu arada Deeptone sayesinde keşfettim sizi. Kahve içmeye beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldiğiniz için teşekkürler :))
      en uygun zamanınız da okumanızı tavsiye ederim :))

      Sil
  7. Bayılırım melankoliye burcumun Balık olmasından sanırım :(

    Bu arada yeni keşfettim takipteyim. beklerim

    www.birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman bu kitabı da seversiniz :))
      en kısa zamanda blogunuza uğrayacağım :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. iyi :)) sınavlar falan sürünüyoruz :P :P

      Sil
  9. Merhaba...Misafirliğe geldiim.Kahvemi sütlü ve şekerli severim ;)
    John Steinbeck'ten Fareler ve İnsanlar'ı okudum sadece.Hüzünlü kitaplar beni çok etkiliyor ama Gazap Üzümleri'ni de okusam iyi olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahveyi her türlü severim :P
      hoşgeldin :))
      okursan yorumunu beklerim :)

      Sil
  10. finn shelby mi. ivit :) ikinci sezon da müthiş bitti. üçüncü sezon işler çok değiştiii :)

    YanıtlaSil
  11. red right hand (nick cave) dinleseneee :) peaky müziği.

    (bu bir peaky focking blinders emridir) :)

    YanıtlaSil
  12. istanbulda peaky kasketleri ve pantolonları giyenler türedi yaaa :)

    YanıtlaSil

her kelime benim için değerli..