10 Eylül 2014 Çarşamba

hani benim distopyalarım

yaza girerken iddaalı bir şekilde her yer bu yaz distopya yazı olacak bir sürü distopya okuyacağım diye yazdım lakin gelin görün ki bu yaz distopya yazı değil diyet kitabı yazı oldu :(

tamam onlar da iyi ama ben hiç böyle hayal etmemiştim ki!!
kilo vereceğim diye inada binip doğumgünü hediyesi olarak karatay'ın 4 kitabını birden aldırdım :(

işime yaramadı mı kesinlikle yaradı :) karatay'cım ve kitapları olmasa biraz zordu fazlalıklardan kurtulmak..

ama bir yandan da az distopya az kitap okumuşluğun verdiği bir hüzün var yok değil :(

peki ben bu yazıyı niye yazdım??
çünkü dün kiler indiriminden gittim bir diyet kitabı daha aldım.. hoş alabileceğim doğru düzgün kitap yoktu ama olsun.. bu durum/durumum içime dert oldu, bende bari yazıyım da biraz yüküm hafiflesin mantığıyla buraya yazdım.. gidince otomatik portakal,sineklerin tanrısı falan alayım da onları okuyayım bari :)

görüşmek üzere :)
_dr.coffee'den sevgilerle

2 yorum:

  1. hah haa Allah seniii kıkırdadım vallaaa :)

    YanıtlaSil
  2. napiyim yaa içime dert resmen deep tone'cum :) yazdım gitti birazı üstümden :)

    YanıtlaSil

her kelime benim için değerli..