18 Mayıs 2014 Pazar

Benim Küçük Dostlarım-Halide Nusret ZORLUTUNA

_Sanki mürekkep yıllar yılı bu kalemi beklemişti...
                                Son Sefarad/Beyazıt AKMAN(183:3:5)


Uzun zamandır kitap yorumu paylaşmadım.çünkü bitiremedim ve eskileri de yazasım gelmedi :( ama dün gece bir kitap bitirdim yakın tarihte eleştirip buradan paylaşacağım..
İyi okumalar :)

(6/5/14 tarihinde yazılmıştır)
Tek bir şiirine-Dünya Bu- vurulduğum yazarın bu kitabı -ve diğerleri- için objektif bir eleştiri yapamayacağım.
Kitapta yazar, öğretmenlik anıları ve küçük dostları olan öğrencilerini anlatmış. Anadolu'nun dört bir tarafına savrulurken önüne gelen öğrencileri sanki birer gizemler kitabı gibi merakla büyütmüştü.


Hakkında tek şiirden başka bir şey bilmediğim yazarın bu kitabını görür aldım!Aldığıma da çok mutluyum. Uzun zamandır okuduğum en güzel anı kitabıydı.içinde yazarın birkaç resmide vardı hem de :). 25 yıllık eğitim tecrübelerini paylaşıyor Halide hanım.


Ben şahsen eğitim alanında ilerlemek isteyenlere şiddetle tavsiye ediyorum.Ayrıca yaşadıklarını belirleyemeyeceği için bu kitaba -ve diğer anı kitaplarına- puan veremeyeceğim için sizlerden özür dilerim. Okumanız tavsiyesiyle...
_dr.coffee'den sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her kelime benim için değerli..