22 Şubat 2014 Cumartesi

ikiz bedenler/tess gerritsen



rizzoli&isles ile kitap kurdu bir arkadaşım sayesinde tanıştım. :)
kitap bana göre yeterince sürükleyiciydi.bayan bir dedektifin 'kadınlığıyla' değil de,mesleki başarısıyla
gündeme düşmesi özellikle vurgulanmıştı.hatta zaman zaman 'bu kadarı da fazla!' dediğim yerler olmadı değil.
kurgu olarak her ne kadar güzel olsa da kitabın sonu beni pek tatmin etmedi.anlatılan onca olayın ardından finalde cinayetlerin aşk-intikam cinayetine bağlanmış olması kitabı güzelliğine en azından benim açımdan gölge düşürdü.bir yandan da 'kıskanan bir kadının neler yapabileceğinin bir göstergesi' olmuş kitap aynı zamanda. :)
ama her şeye rağmen kitap okunması gereken romanlardan biri..ahh..yazarın aynı zamanda DOKTOR olması bu kanaatimde büyük rol oynadı.. :))
benim puanım 10 üzerinden 8! keyifli okumalar.. :)
dr. blue'den sevgilerle..























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her kelime benim için değerli..